Студенти Case Study Club-a Факултета организационих наука Наташа Владисављевић, Растко Дамњановић и Марко Трифковић, под менторством проф. др Весне Дамњановић, победили су на регионалном маркетинг такмичењу у решавању студије случаја за компанију Unilever, које се одржало у среду, 12. децембра.

фото: www.fon.bg.ac.rs

Студенти су победили тимове из Србије, Румуније и Бугарске и на тај начин су се квалификовали за такмичење Централно-Источне Европе које ће се одржати у фебруару 2019. године, у Букурешту.

Студенти су решавали две студије случаја за компанију Unilever, у оквиру такмичења Heroes of Tomorrow. Креирање иновативног начина за лансирање нове линије производа за кућну хемију у оквиру постојећег бренда САВО био је задатак прве студије случаја, док је креирање нових канала за пласман сладоледа и успостављање модела за онлине наручивање сладоледа у Србији, Румунији и Бугарској био задатак друге студије случаја.

Победник у Букурешту  даље се квалификује на светско првенство које ће се одржати у Лондону у априлу 2019. године.

Извор: www.fon.bg.ac.rs

Banner Content
Tags: , , , ,

0 Коментара

Оставите коментар

архива

sr_RSSerbian
sr_RSSerbian