Пројекат ФОНкламе, у организацији ФОН-овог центра за развој каријере, међу студентима познатији као фестивал маркетинга, ове године прославља свој тринаести рођендан.

Пројекат је кроз године обрађивао разне теме које су у корак пратиле трендове, па је љубитељима маркетинга ово постао један од омиљених пројеката овестудентске организације. Тема овогодишњих ФОНклама је маркетинг у области филмске индустрије, а пројекат је задржао своју традиционалну форму, те ће се и ове године одржати кроз Вече реклама (филма) и едукативни део.

Вече реклама прилагођено је теми пројекта, па ће посетиоци 26.2. од 20h у Сали 3 Cineplexx-а у BIG Fashion центру имати прилику да погледају најпознатије трејлере филмова категоризоване у следеће секције: “Добитници Оскара”, “Филмови снимљени по истинитом догађају”, “Филмови инспирисани књигом”, “Филмови који су препознатљиви по музици“.

Као и до сада, пројекат ФОНкламе је хуманитарног карактера, па ће се сав приход одпродаје карата донирати Прихватилишту за децу у Београду. Карте ће се продавати на штанду ФОН-овог центра у периоду између 17. и 26. фебруара.

У склопу едукативног дела, који ће бити одржан 1.3. на Факултету организационих наука, делегати ће имати прилике да присуствују панел дискусији, интерактивним радионицама, као и представљању студије случаја. Тема панел дискусије носи симболично назив “Да ли је живот
трејлер?”, а циљ је да се дотакне тема које се односи на позиционирање филма на тржишту, комуницирање филма са публиком, улоге које глумци заправо имају, као и многе друге.ж

Своја искуства ће поделити:
Ана Мартиноли – ванредна професорка Факултета драмских уметности, теоретичарка и
продуценткиња која ће водити панел дискусију .
Петар Стругар – један од најпопуларнијих глумаца данашњице. Улога Моше у филму „Монтевидео, Бог те видео!” лансирала је младог Петра у звезде.
Тамара Драгичевић – српска глумица која је привукла пажњу јавности улогама у филму „Монтевидео, Бог те видео!“ , као и у серији „Војна академија“.
Милош Аврамовић – аутор неколико кратких играних филмова који су приказани на домаћим и
страним фестивалима. Редитељ је и косценариста филма „Јужни ветар“ , био је помоћник
редитеља филма „Парада“ и игране серије „Фолк“ . Прославио се и као продуцент у играним
серијама „Корени“ и „Чизмаши“, а директор је попуалрне серије „Сенке над балканом“ .

Тарамоунт филм – од свог настанка па све до данас, бави се дистрибуцијом филмова у свим њеним сегментима, почев од биоскопске, где је ексклузивни биоскопски дистрибутер америчких студија Walt Disney, Universal Pictures Intl., Paramount Pictures Intl., као и низа уговора за независне филмове који обухватају комплетни пласман од биоскопа до електронских медија.

Интерактивне радионице ће се одржати у два блока, а учесници ће кроз похађање истих имати
прилике да се упознају са следећим темама:

“Добра реклама и шта јој све претходи” – Урош Вуковић. Урош Вуковић има преко 15 година искуства у маркетингу и преко 10 година је члан креативног тима Publicis Групе. Његове специјалности су маркетинг анализа, анализа корисничког искуства, креативно стратешко планирање, 3D моделовање и визуелизација, као и концептуални и просторни дизајн.

“Како да кроз креирање садржаја ствараш свој пут?” – Дијана Коцић. Дијана Коцић је креатор садржаја, едукатор и специјалиста за дигитални маркетинг у области туризма и образовања. У току 2019. године је проглашена за „топ 30 испод 30“ менаџера у Србији. Користећи своје друштвене мреже, покренула је кампању за реновирање школе у Африци.

Други блок чине радионице: “Youtube из мог угла” , коју ће водити Душан Петровић, али и “Твоја слика и имиџ на друштвеним мрежама”, где ће учесници имати прилике да чују
искуства Теодоре Миљковић. Душан је један од најтраженијих фотографа на овим просторима, који је изградио и свој бренд “ПОЗИТИФ”, чијим слоганом преноси јасну поруку: „СВЕ МОЖЕ – БУДИ ПРОИЗВОД СВОЈИХ ОДЛУКА!”. Док је Теодора данас ПР и шеф протокола у канцеларији Њ.К.В. Престолонаследника Александра Карађорђевића. Послом инфлуенсера бави се две године,
и до сада је сарађивала са десетинама домаћих и светских брендова.

Уколико желите да будете у корак са трендовима маркетинга, чујете искуства професионалаца и стручњака, онда забележите у својим календарима 26.02. и 1.3., посетите
Вече реклама (филма), и пријавите се на време за едукативан део пројекта на следећем
линку:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSePhUPfFyVLdmEsHTHd9FEstOx72ZG4ue-5tL_AWWmB5P8mvQ/viewform

Banner Content
Tags: , , , , , ,

0 Коментара

Оставите коментар

архива

sr_RSSerbian
sr_RSSerbian